HACAMAT

HİZMETLERİ

Hacamat deriden ufak kesiler ve vakumlama yöntemiyle kan alınması işlemidir. Hacamat vücudun dışarı atamadığı, ağır metallerin, toksinlerin ve uzun süre ilaç kullanan kişilerde vücutta kalan kalıntıların dışarı atılmasına yardımcı olur. 2011 yılında Sağlık bakanlığınca yayınlanan 1219 sayılı kanuna göre, hacamat; sadece Hacamat eğitimini başarıyla tamamlayan ve sertifikasını almış hekimler tarafından uygulanabiliyor. Hacamat tıbbi-cerrahi bir müdahaledir ve yanlış ellerde yapılan hacamat, kan yoluyla bulaşan AIDS, Hepatit B gibi hastalıkların bulaşmasına, hastanın enfeksiyon kapmasına, yanlış kesi sonrası damar yırtılmalarına kadar bir çok kötü etkiler yaratabilir. Hacamat; DRmobil Evde Sağlık&Ambulans Merkezi Sağlık Merkezi bünyesinde, Hacamat eğitimini başarıyla tamamlamış ve Hacamat Sertifikasını almış hekimler tarafından uygulanmaktadır. Hacamatın faydaları nelerdir?
• Sinüzit, migren, küme baş ağrısı gibi hastalıklarının iyileşmesinde,
• Bel-omuz-sırt gibi iskelet sistemi ağrılarınızın azalmasında
• Yorgunluğun giderilmesi, uyku düzeninin sağlanmasına, iştahın düzene girmesine yardımcı olur.
• Kadınlarda adet düzensizliği ve hormon dengesizliğinin giderilmesine yardımcı olur,
• Kalp ve damar hastalıklarının destekçisidir.
• Yüksek tansiyon, kan şekeri gibi kronik hastalıkların tedavisinde uygulanabilir.
Hacamatın riskleri ve uygulanamayacağı durumlar nelerdir?
• Demir eksikliği, kansızlık gibi hastalıkları olanlarda,
• Kalp yetmezliği olanlarda, kalp damar ameliyatı geçirenlerde,
• Tansiyon düşüklüğü yaşayanlarda,
• Hamileler, emzikliler ve adet döneminde olan kadınlarda,
• Zayıf veya yetersiz beslenen kişilerde
• Yaşlılarda,
• Kan pıhtılaşma problemi olanlarda hacamat uygulaması yapılmaz.
Steril şartlarda yapılmayan uygulamalar hepatit B, HCV, HIV gibi tedavisi güç hastalıkların kişiye bulaştırılmasına yol açabilir

SOSYAL MEDYA'DA

BİZİ TAKİP EDİN!

DRmobil ile ilgili en son gelişmeleri ve yenilikleri sürekli takipte kalabilirsiniz.